Prywatność

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca (Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DECIDED EWA SURMAN, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 678 266 06 46, REGON 365 738 059).
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i kasowania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  6. Zakres przetwarzanych danych osobowych: Imię, Nazwisko, Adres, Nr telefonu, Adres poczty elektronicznej.
  7. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji zamówienia oraz świadczeń reklamacyjnych i gwarancyjnych.
  8. Klient ma prawo składania żądania z zakresu informacji o danych, lub ich przetwarzania, w formie elektronicznej.
  9. Klient ma prawo do wniesienia skargi związanej z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  10. Dane osobowe Klienta nie są profilowane.

Wersja dokumentu: PRIVACY12052025_V1

  1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
  2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. marketingowych (remarketing);
    3. określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google;
    4. zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
  3. Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jednak, w takiej sytuacji, korzystanie ze strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
  4. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
  5. Pod tymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
    1. Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek ;
    2. Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html ;
    3. Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl ;
    4. Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647 ;
    5. Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL.

Wersja dokumentu: COOKIES16042025_V1